Soalan Lazim

Shipping

When you will start shipping?

We ship all our orders within 1 working day.

How long will my order deliver?

For shipping in West Malaysia,Β 
The arrival of your product will be 3-5 working days.

For shipping in East Malaysia,
The arrival of your product will be 6-8 working days.

For international shipping,
The arrival of your product will be around 2 to 5 weeks.

How to check my order?

Once your order ships, a tracking ID will be emailed to you. We usually ship within one working day, with a 9 AM cut-off time. πŸ™πŸ½

To track your order:

Click here : https://over.my/#chatty-
Or use the icon at the bottom right corner > β€œTrack My Order” > enter your Order ID or email.

Need help? Contact us at wecare@overmalaysia.com. We’re happy to help! πŸ˜‡

Why is my shipment still didn't get updated?

We strive to ensure our customers to get their product as soon as possible and if your shipment didn't get updated for more than 2 days and it is not aΒ PRE-ORDER,

Please contact us via email:Β wecare@overmalaysia.comΒ or directly whatsApp us through this phone number:Β +60103671198

We will get back to you as soon as possible.

Where do you ship to?

We currently only ship to Malaysia and Singapore.

Botol Besar Kami

Botol-botol itu dibuat daripada apa?

Botol kami dibuat daripada plastik gred makanan PP dan ia 100% bebas BPA.

Ia boleh menahan jatuh dari paras meja dengan air penuh di dalamnya.

Adakah saya perlu mencuci botol saya sebelum digunakan?

Ya, pasti, kerana botol anda baru keluar dari kilang kami, sila basuh tangan botol anda dengan air sabun dan kemudian bilas dengan teliti sebelum digunakan.

Bolehkah botol saya menampung air panas?

Walaupun botol kami boleh menahan air panas, kami tidak mengesyorkannya kerana ia masih merupakan bahan plastik dan ia mungkin melemahkan plastik dari semasa ke semasa.

Kami hanya ingin produk ini mengingatkan pelanggan kami untuk sentiasa kekal terhidrat kerana badan kita memerlukan sekurang-kurangnya 3-4L sehari. πŸ€—

Jadi kami mengesyorkan menggunakannya hanya untuk air suam atau air pada suhu normal. 😊

Bolehkah botol saya dimasukkan ke dalam peti sejuk?

Ya, anda boleh meletakkan botol anda di dalam peti sejuk atau memasukkan ais ke dalam air ketika anda mengisinya, tetapi sila jangan meletakkan botol anda di dalam pembeku kerana ia akan mendedahkan botol kepada kitaran suhu yang ekstrem yang boleh melemahkan plastik.

Jika saya menjatuhkan Botol Besar saya dan ia pecah, bolehkah saya mendapatkan pengembalian wang?

Sila ambil perhatian bahawa walaupun botol kami adalah berkualiti tinggi, ia tidak tidak boleh musnah. Botol mungkin pecah jika terkena impak, contohnya, jika dijatuhkan ke atas permukaan keras.

Sila jaga botol anda dengan baik untuk memastikan ketahanannya (disyorkan untuk meletakkannya di atas tanah), kerana bayaran balik tidak akan diberikan untuk botol yang telah dijatuhkan

Pengembalian dan pertukaran

Bagaimana jika saya menerima pesanan yang salah atau rosak?

Jika atas sebab tertentu terdapat kesilapan di pihak kami atau botol anda telah rosak semasa penghantaran,

Sila emel kami di wecare@overmalaysia.com dalam masa 48 jam selepas menerima bungkusan.
Sila ambil perhatian bahawa kami akan bertindak untuk memperbaiki situasi secepat mungkin.

Sila ambil perhatian bahawa semua tuntutan akan dihormati atas budi bicara OVER VENTURE SDN BHD dan kami berhak untuk menolak atau menggantikan sebarang tuntutan pelanggan apabila pemulangan adalah berlebihan dan ia kelihatan bahawa polisi sedang dimanipulasi atau disalahgunakan.